Zo´n peruaanse muts, met van die flapjes ... - Reisverslag uit Cusco, Peru van Lizette Mutsaers - WaarBenJij.nu Zo´n peruaanse muts, met van die flapjes ... - Reisverslag uit Cusco, Peru van Lizette Mutsaers - WaarBenJij.nu

Zo´n peruaanse muts, met van die flapjes ...

Door: lizette

Blijf op de hoogte en volg Lizette

12 Mei 2010 | Peru, Cusco

Het lijkt alsof ik hier al eeuwig ben! Cusco is zo´n heerlijke stad! Natuurlijk duurde de bus langer dan de beloofde 20 uur. En de weg was zo hobelig en bochtig dat ik zelfs ziek werd. Lang leve de wc in de bus. Maar goed, we zijn er!

Gisteren nog wat te eten gezocht en een leuk goedkoop hostel gevonden. Eindelijk weer een bed, horizontaal liggen na 2 dagen is echt een toffe ervaring.

Vandaag was Liv niet helemaal ok en lag vooral veel op bed.Ik heb me in de stad vermaakt met twee Engelse meiden en later in mijn up. Nou ja... lang alleen was ik niet. Ik ben ongeveer een bekende hier nu, na de stad een paar keer rond te lopen en in het park te zitten, zelfs de verkopers kennen me. Ik ben ongeveer de enige blonde hier... Dus erg gezellige praatjes gemaakt, mijn Spaans wordt steeds beter. Heb ook al leuke vrouwtjes ontmoet die vanalles verkopen (en Liv en ik zitten nu met spullen waarvan we niet weten wat ermee moeten, (inclusief de peruaanse muts met flapjes, tot over je oren) maar de meisjes die het verkopen zijn zoooo lief!) en ik heb Lama´s gezien. Yes!

OW ja, ik heb trouwens twee onwijs toffe trips geboekt. Naar Machu Pichu natuurlijk. Liv gaat 5 dagen hiken, ik ontmoet hem op zijn 4e dag (en doe dus de makkelijke route ) Maar als hij vertrekt, vertrek ik ook, naar de amazone! Ik ga 3 dagen de jungle in. Met een vliegtuig naar een onbekende plek en met de boot verder het woud in. Zo gaaf, heb er zoveel zin in. En dat mag ook wel. Het was een heel gedoe om een vlucht daarheen te krijgen, schijnbaar mogen alleen locals gaan... Dus ik heb, nadat ik al betaald had en dus te horen kreegdat het niet ging, toch een beetje stampij lopen maken, want tja, als ik iets wil... en ja hoor, dan krijg ik mijn zin, ik ga overmorgen :)

Vanavond nog ff lekker chillen, morgen ook en dan ben ik er helemaal klaar voor.

  • 13 Mei 2010 - 06:01

    Judith Versteegh:

    You made it!!
    Ben jaloers haha krijg ook weer zin om op reis te gaan, lekker op een vreemde plek ronddolen heerlijk!

  • 13 Mei 2010 - 09:05

    Bianca:

    Hey Lizette,

    Super mooie foto's! Geniet er lekker van!

    X

  • 13 Mei 2010 - 09:44

    Wim:

    Klinkt allemaal goed!
    veel plezier daar!!

    groetjes, ONS

  • 13 Mei 2010 - 10:24

    Yvonne:

    goede reis in de jungle
    heel terug zonder muggen!!!

    groetjes mam xxx

  • 13 Mei 2010 - 13:19

    Carlijn:

    heh heh...eindelijk ben je er! een lange reis, maar wel echt super mooi daar aan de foto's te zien! Geniet ervan(en doe voorzichtig in de jungle) xx yorben, carlijn & hugo

  • 13 Mei 2010 - 20:59

    Cathelijne:

    Oooh!! Wat klinkt dat goed allemaal! Gaaf zeg!
    En mooie foto´s! Nu heb ik tenminste ook gezien met wie je op pad bent! Heel veel plezier nog daar!
    xx

  • 13 Mei 2010 - 21:05

    Maartje:

    !Hola chica!
    ?Qué tal?
    Me gusta mucho leer que puedes hablar espanol y por eso te escribo ahora naturalmente también en espanol. Quizá mi espanol aún no es muy bien porqué no lo estudio desde mucho tiempo. A pesar de ello espero que comprendes mis palabras porqué te deseo un tiempo fantástico! Amo leer tus nuevas historias! (en espanol naturalmente!!!)
    Besos,
    Yo

  • 13 Mei 2010 - 21:10

    De Nuevo Yo:

    P.S. ? Has ya encuentrado el TMF ahí? 'Tal bonete peruano con unas solapas'!!!

  • 14 Mei 2010 - 07:06

    Karin:

    Olé Liz en Liv,

    Wat leuk om jullie trip te volgen. Die muts, met van die flapjes, staat Liv vast heel goed! Hij kan het hebben .....
    Ga nou niet Jane uithangen in de jungle Liz... Ga je trouwens nog liaan klimmen? Heel veel plezier samen. Ik kijk al uit naar het volgende reisverslag.
    xx Karin.

  • 16 Mei 2010 - 10:26

    Rashida:

    Hey Liz,

    wat een mooi landschap daar... echt gaaf!!

    veel plezier in de jungle en doe voorzichtig!

    ik hoor wel weer van je!

    dikke X rashida

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Cusco

Lizette

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 770
Totaal aantal bezoekers 148663

Voorgaande reizen:

30 Maart 2013 - 30 April 2013

Eilandhoppen tussen de Oerang Oetans

09 Februari 2012 - 06 Maart 2012

Lucky nr. 7 & tango

09 September 2011 - 01 Oktober 2011

Muur beklimmen en rijstvelden

23 Maart 2011 - 26 Maart 2011

Shoppen tussen de gladiatoren

18 November 2010 - 27 November 2010

Kamelen en kastelen

08 Mei 2010 - 02 Juni 2010

Inca's en lama's

29 Januari 2009 - 21 Februari 2009

De Maya tour

23 Februari 2008 - 15 Maart 2008

Taj Mahal en gebedsvlaggen

03 Juli 2007 - 10 Juli 2007

Club Samira

02 Juni 2006 - 14 Juni 2006

Jah man!

08 Oktober 2005 - 13 November 2005

Het land van de glimlach

Landen bezocht: