SMS updates ... Lima! - Reisverslag uit Lima, Peru van Lizette Mutsaers - WaarBenJij.nu SMS updates ... Lima! - Reisverslag uit Lima, Peru van Lizette Mutsaers - WaarBenJij.nu

SMS updates ... Lima!

Door: lizette

Blijf op de hoogte en volg Lizette

10 Mei 2010 | Peru, Lima

SMS update: 8 mei 2010 :
Reis begint iets anders dan gepland. Eerder maakte ik me druk of ik de aansluiting in londen naar miami wel zou halen. Gelukkig verliep alles soepel. Nu, uren later, zit ik nog steeds aan de grond in londen. Die stomme vulkaan op ijsland gooit roet in mijn reisplan! De vlucht in miami naar lima kan ik volgens mij al niet meer halen, dus nu wacht ik maar af of en waar ik vandaag nog terecht kom...

SMS update: 9 mei 2010 :
Het is maar goed dat ik geen echt plan had, want dan was nu alles in de war. Gisteravond door herboeking nog naar new york gevlogen, kwamen te laat aan om de vlucht naar lima te halen, dus we moesten wachten tot vandaag 11 uur. En wat doe je als je 12 uur lang in NY bent? Precies, de stad in! 's nachts stonden we op times square, daarna de kroeg in en vanochtend de zon op zien komen bij het vrijheidsbeeld. Om de trip compleet te maken zijn we door wall street naar de brooklyn bridge gelopen en met de metro door queens terug naar het vliegveld. Ik moet een keer terug naar deze stad, ben op slag verliefd,heerlijk om hier te zijn! Nu mogen we opnieuw naar miami om te proberen daar nu toch echt de vlucht naar lima te halen. We zullen zien... Ik heb in ieder geval veel behoefte aan slaap!

Update:
De vlucht van Miami naar Lima had een paar uur vertraging (ow ja, `vertraging` hebben we nog niet gehad deze reis) maar uiteindelijk ben ik er dan! In Lima! Gisterennacht naar het hostel gegaan waar we eigenlijk al een dag eerder zouden zijn, ze hadden gelukkig nog plek.´`s nachts nog op zoek gegaan naar eten. Mijn bioritme is zo van slag dat ik de afgelopen drie maaltijden avondmaaltijden heb genomen. De jetlag was welover, het was nu vooral vermoeidheid :)Vanmorgen heerlijk gedouched, gegeten en nu Lima aan het verkennen. Super mooie stad, mooi weer, helemaal goed!

Straks pakken we de bus naar Cusco, bij Machu Pichu. Is een lange trip, 20 uur, maar na alles wat we hebben meegemaakt eigenlijk een makkie, haha!

• 10 Mei 2010 - 18:55

Marc:

He zus, have fun and safe travels!

• 10 Mei 2010 - 19:30

Rashida:

hey Liz,

nou eindelijk ben je aangekomen in Lima na een lange trip.

als ik de foto's van NY zie, krijg ik helemaal de kriebels... ja NY is echt een heerlijke stad!!!

geniet ervan en ik blijf je volgen.

kus rashida

• 10 Mei 2010 - 21:12

Yvonne En Louis:

Gelukkig dat jetoch nog goed bent aan gekomen.
    Fijne vakantie verder
    pap mam

• 11 Mei 2010 - 10:04

Wim:

hey liz!

sonde van de vertraging, al is het niet verkeerd om in NY te zitten...

nu ik de foto's zie weet ik zeker dat wij dit jaar weer terug gaan..

dus als je niet al je centen opmaakt.... ;)

• 12 Mei 2010 - 15:06

Arco:

Hoi Lizette,

Leuk he vliegen! Maar je hebt nu wel een nacht doorgetrokken in NY. Dat ik ook een mooie ervaring. Geniet van je vakantie en ik blijf je volgen... Ook op je vakantie....

Groetjes Arco

• 12 Mei 2010 - 16:08

Gaby:

Heey lieffie,

Balen van je vertragingen, maar nu wel in NY geweest!
    Next citytrip?? ;)

En dank je wel voor je kaart, echt superlief!

Hoop dat nu wel alles voorspoedig verloopt. Geniet ervan!