Water, water, water! - Reisverslag uit Puerto Iguazú, Argentinië van Lizette Mutsaers - WaarBenJij.nu Water, water, water! - Reisverslag uit Puerto Iguazú, Argentinië van Lizette Mutsaers - WaarBenJij.nu

Water, water, water!

Door: Lizette

Blijf op de hoogte en volg Lizette

22 Februari 2012 | Argentinië, Puerto Iguazú

Eergisteren de grens naar Argentinië overgestoken en de dag erna terug naar Brazilië (hoezo stempels in paspoort verzamelen). De watervallen waren super gaaf. Heel mooi panorama uitzicht. Compleet met regenboog. Na een uur eigenlijk wel alles gezien en nog wat rondgelopen. Ik was het vogel park vergeten en toen ik het zag, had ik te weinig tijd, dus helaas. Maar genoeg dieren gezien, leuke neusberen die je eten stelen. Ik denk dat dit voortaan m'n lievelingsdieren zijn, ze zijn grappig en zacht en schattig.
Vandaag naar de Argentijnse kant geweest. En die was nog veel indrukwekkender! Zoveel kracht had dat water! Ongelofelijk! Ik heb samen met een Zwitserse kerel en een Duitse vandaag het hele park gelopen, zo'n 20 km. Op slippers... Auw! Maar echt zooo gaaf!! En overal vogels, neusberen, vlinders, geweldig! Een trial van 3,6 km leidde naar een kleine waterval, heerlijk om even af te koelen.
Vanavond eten met een stel. Een vriend van m'n broer is er, fijn om weer eens Nederlands te praten! En moren nog wat hier sightseeing, en dan een bus in voor 21 uur naar cordoba. Een lange rit, maar gewapend met boeken, mp3 en behoorlijk veel slaap denk ik dat ik het wel red. Het is ook niet verkeerd om een moment (of heel veel momenten) alleen te zijn en de reis tot nu toe te overdenken. Ik was ook wel alleen op de vliegvelden, maar dat was steeds maar kort. Dus hoe gek het ook klinkt, ik kijk eigenlijk best wel uit naar de bus reis. Ik laat je daarna wel weten hoe fijn ik het werkelijk vond.

Oh, smam is vandaag jarig: 65 jaar!!! Mam, wij vieren het als ik terug ben, fijne dag!!!

En bedankt voor de zorgen, maar ik zat niet in de trein gelukkig...alles is meer dan ok hier!

• 22 Februari 2012 - 23:14

Mam:

Ik wist dat je gelukkig niet in de trein zat .
    Nog een fijne busreis en geniet.
    Gr.mam xxx

• 23 Februari 2012 - 07:32

Judith Versteegh:

Gefeliciteerd met je moeder!

• 23 Februari 2012 - 09:07

Edmee:

Proficiat met je mams,Liz!
    Hier zijn we allen herstelende van de carnaval!;-)
    Wat een natuurgeweld,he?! Die watervallen!!
    Succes met de busreis, lekker slapen en even al die geniet-momenten van je reis overdenken! Dikke X

• 23 Februari 2012 - 10:03

Liv:

Klinkt allemaal super! :)
    Veel plezier in de bus, hopen dat er weer die Alienfilm draait haha
    En natuurlijk felicitaciones con tu mamá!

• 23 Februari 2012 - 12:59

Pieter:

Neusberen zijn indd cool, ff gecheckt... Mooie verhalen weer, waan me af en toe ook in het buitenland! Heel veel plezier nog!!!!!Dikke kus

• 24 Februari 2012 - 16:10

Rashida:

Hi Liz,

Gefeliciteerd met jullie mam!

Zo te lezen vermaak jij je wel...
    Fijne busreis en geniet van je vakantie!
    (ik moet over 1 weekje weer aan de slag...)

Dikke knuffel van Nora

X