Hasta Lugeo Mexico! - Reisverslag uit San Cristóbal de las Casas, Mexico van Lizette Mutsaers - WaarBenJij.nu Hasta Lugeo Mexico! - Reisverslag uit San Cristóbal de las Casas, Mexico van Lizette Mutsaers - WaarBenJij.nu

Hasta Lugeo Mexico!

Door: Liz

Blijf op de hoogte en volg Lizette

04 Februari 2009 | Mexico, San Cristóbal de las Casas

Zo, dit is alweer het laatste berichtje vanuit Mexico... voorlopig althans.
Vandaag ben ik met een bootje door een kloof gevaren met aan weerszijden bergen van wel 1 km hoog, echt ongelofelijk mooi. Ondanks dat het water hier en daar wat vervuild was met plastic, was het een super mooie tocht. Met krokodillen, vogels, aasgieren, uilen, cactussen tegen de bergen op. Heel gaaf. En lekker weer, het was op ongeveer 1400 m hoogte, en veel zon, dus helemaal goed. na deze tocht van twee uur hebben we de middag op een pleintje daar in de buurt doorgebracht tot de bus weer terug ging. Terug in San C heb ik nog wat op het plein voor een kerkje gezeten en rondgekeken. Erg leuk om mensen zo in de weer te zien. Een vrouw voor me gaf haar zoontje van ongeveer 3 opeens borstvoeding, andere vrouwtjes in traditionele kleding waren druk bezig hun waren aan de man te brengen en de touristen zaten zo´n beetje in alle hoeken toe te kijken.
Vanavond houd ik het rustig. Morgen moet ik 11,5 uur in een bus naar Guatemala. We reizen voor de veiligheid overdag, ik hoop dat het uitzicht vanuit de bus een beetje mooi is. We hebben een prive-touristenbus geboekt voor zo´n 20 euro, das toch een stuk relaxter dan de openbare bussen!

• 04 Februari 2009 - 21:52

Sprieter:

Psst, ik kijk ook nog steeds stiekem mee op jou site... errug nice allemaal wat je doet.. ik is lichtelijk jaloers..

have fun, travel safe.. ciao

• 05 Februari 2009 - 19:51

Joyce:

Hey Liz!

Ik lees dat jullie flink aan het genieten zijn en op z'n tijd aan het chillen! Leuke verhalen en foto's! Je bent idd al flink verkleurd! Wat is de temp. daar eigenlijk? Hier is het nog steeds koud, het heeft van de week zelfs weer gesneeuwd! Leuk truitje heb je aan op je profielfoto..;-)
    Geniet ervan!

Kus Joyce

• 05 Februari 2009 - 19:54

Linda:

waauwww! echt mooi! :-D

Goede reis naar Guatemala!

• 06 Februari 2009 - 13:34

Pieter:

Hey, mooie foto's schatje... Vooral die uil is cool. Ik ben ook bijna klaar om naar Miami af te reizen. Spullen zijn gepakt...

Kus