In the jungle, the mighty jungle... - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Lizette Mutsaers - WaarBenJij.nu In the jungle, the mighty jungle... - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Lizette Mutsaers - WaarBenJij.nu

In the jungle, the mighty jungle...

Door: liz

Blijf op de hoogte en volg Lizette

11 Maart 2008 | Nepal, Kathmandu

Even een korte update.
Heb een supermooie wandeling gemaakt op 2100 m hoogte. Helaas geen helder weer, dus geen besneeuwde bergtoppen. Wel erg leuke dorpjes onderweg.
Daarna naar Baktapur gereisd, een oude, mooie stad. Daar rondgelopen en gechilled.
Nu ben ik in Sauraha, vlakbij Chitwan national park. Vandaag heb ik 10 km door het subtropisch bos gelopen, krokodillen en veel vogels gezien (en gehoord) S Middags was relaxter, op een olifant door de jungle. En neushoorns gezien!!!! Echt ontzettend gaaf! En krokodillen en hertjes, maar die vallen dan wel een beetje in het niet...
Kan niet meer op mn voeten staan. Vanavond vroeg slapen, morgen wordt een lange dag. OM 4 uur snachts vertrek ik naar de grens met India, rond 1 uur ben ik dan in India bij een treinstation, om 5 uur s avonds vertrekt de nachttrein naar New Delhi. Pff, dat wordt nog wat...

• 11 Maart 2008 - 11:14

Linda:

geniet er nog maar even van :-)

• 11 Maart 2008 - 11:15

Judith Versteegh:

pfff nijlpaarden, krokodillen geweldig!!!!
    Succes met de reis naar New delhi!

Ben nog steeds jaloers!

• 11 Maart 2008 - 11:16

Mark:

hey

vet hoor neushoorns en de rest van de dieren geniet ervan

xje mark

• 11 Maart 2008 - 11:25

Judith Versteegh:

Lees net het verhaal van Bianca en na dat gelezen te hebben denk ik dat jou reis morgen helemaal niet zwaar is....

• 11 Maart 2008 - 11:32

Uspap:

Fijn toch weer even van je te horen! Benieuwd naar alle foto's! Rust goed uit, wordt nog een lange reis!

• 11 Maart 2008 - 11:46

Karin En Danielle:

Groetjes van Karin en Danielle,
    we benijden je wel een beetje hoor.
    Volgende gaan wij ook mee!
    Tot gauw.

• 12 Maart 2008 - 09:45

Smam:

hè lekker op de kont van een olifant gaaf

• 12 Maart 2008 - 09:45

Marina:

Hey!
    Volgens mij vermaak jij je prima daar. de foto's zijn er ook echt gaaf uit!

Geniet er nog maar van! Hier is het snertweer :(!

• 12 Maart 2008 - 12:57

Bianca:

Hey liz,
    Ik zit op dit moment in Lhasa, erg gaaf! We hebben veel goede dingen gehoord over de trip van hier naar Kathmandu en denken erover om ook die kant uit te gaan. Beetje door Tibet wasteland trekken en dan vanuit Nepal terug naar Bangkok vliegen. What do you think?
    Je foto's zijn in ieder geval prachtig, dus Nepal lijkt ons wel de moeite waard!
    Nog tips voor ons?
    Dikke X
    Bianca

• 12 Maart 2008 - 18:54

Jennifer & Martijn:

Hé Liz, Prachtig al die foto's en mooie verhalen. Geniet er nog maar even van.
    Dikke X

• 13 Maart 2008 - 09:17

Joyce:

Hey Liz,

Mooie foto’s weer hoor! Echt gaaf dat je op een olifant hebt gezeten! Worden ze daar wel goed behandeld? Anders vind ik het wel zielig hoor.
    Best spannend denk als je neushoorns en krokodillen in het wild tegenkomt.
    Wel apart om te zien hoe de mensen daar leven, daar hebben wij hier echt geen benul van.
    Gaat het verder allemaal goed met je? Baal je al een beetje dat je over 2 dagen alweer thuis bent?
    Is wel snel gegaan zeg!
    Alvast een hele goede terugreis en geniet er nog even van daar!

X Joyce

• 13 Maart 2008 - 14:12

Wim:

hey lizzy!

het zit er weer bijna op! ik hoop dat je nog een paar leuke dagen in india hebt, en dat je een voorspoedige en goede terugreis hebt!

mocht je tussentijds nog iets meemaken zien we dat hier wel weer verschijnen!

kus Wim en groetjes van Marion

• 14 Maart 2008 - 12:47

Rashida:

He liz!

Ik wens je een fijne en veilige terugreis, helaas zit het er weer bijna op... We bellen van het weekend wel even. In ieder geval heb je een mooi reisverhaal met prachtige foto's.

Liefs Xus Rashida
    ;-)

• 14 Maart 2008 - 19:51

Manon:

He meis!

Heb net alle berichten in 1 keer zitten lezen! Wauw! Echt super weer!
    Ben zo jaloers als ik het allemaal lees en zie op die foto's!! Wanneer je de wererld helemaal rond bent geweest moet je me maar s mee nemen want jij weet dan tenminste alle mooie plekjes te vinden! ;)

En die neushoors, dat moet idd echt gaaf zijn om die beesten zi te zien!

Als je terug bent moeten we snel afspreken want ik zou je nog mee uit eten nemen voor je verjaardag!

Dikke kus!