Aangekomen in Cancun - Reisverslag uit Cancún, Mexico van Lizette Mutsaers - WaarBenJij.nu Aangekomen in Cancun - Reisverslag uit Cancún, Mexico van Lizette Mutsaers - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Cancun

Door: Liz

Blijf op de hoogte en volg Lizette

30 Januari 2009 | Mexico, Cancún

Na bijna 24 uur heb ik het hostel in Cancun bereikt. De privé kamer die we geboekt hadden, was er niet, dus we hebben een stapelbed kamer gedeeld met een Frans meisje. Ter compensatie onderhandeld dat we langer mochten blijven slapen, maar dat heeft geen zin gehad. Om 3.45 Mexicaanse tijd waren we al klaar wakker! Ook sliepen we niet echt goed, aangezien we ongeveer in de buitenlucht sliepen met een discotheek op 3 straten afstand. We hebben het kunnen rekken tot 5.00 uur (11.00 uur Nederlandse tijd) en zijn toen uit verveling onze tas maar opnieuw gaan inpakken.
Zonet ff een rondje gelopen in de buurt, busstation gevonden. Nu wachten we op het ontbijt en dan gaan we verder naar Valladolid, naar de eerste tempels.
Ow ja, het is hier heerlijk weer! Korte broek aan, slippertjes, hmmm!
Tot snel!

pS: nog ff geen foto´s... de muggen hebben me gevonden, zelfs in mijn gezicht!!!

• 30 Januari 2009 - 13:08

Liv:

speelt iedereen gitaar met tequila enzo? ..jaloers.. :)
    viel spass!

• 30 Januari 2009 - 13:32

Linda:

Fijn dat je veilig bent aangekomen. Veel plezier!

• 30 Januari 2009 - 13:58

Ingrid:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen.Hopelijk slaap je vannacht wel goed. Hele fijne vakantie enne.... ik ga je weer volgen via deze site! Liefs Tante Ingrid

• 30 Januari 2009 - 15:18

Rashida:

leuk van je horen! veel plezier...!! x x x

• 30 Januari 2009 - 15:19

Maartje:

Bonjour! Jaja, nu ken je waarschijnlijk ook een woordje frans aangezien jullie kamergenootje en aangezien het slapen niet echt wilde lukken vast aan de slag gegaan met de franse taal, of nie!
    Klinkt trouwens weer goed hé! 't is je weer gelukt ons jaloers te maken! alhoewel...muggen?! Ja meis, dat krijg je als je zoet bent!
    Heel veel plezier en avonturieren maar! Amuse toi bien! Liefs, Moi

• 30 Januari 2009 - 16:06

Yvonne:

Blij te horen dat je dat je goed aan bent gekomen.
    Veel plezier en geniet.
    Ben benieuwd naar de eerste foto's met muggen?
    mam xxx

• 30 Januari 2009 - 23:02

Fons:

Fijn dat je goed bent aangekomen .
    Ik ben zelf naar Chilli geweest en daar gaat het ook zo.
    Prettig verblijf daar en we horen wel van je